Catatan Yang Ditampilkan

Selasa, 30 Mei 2017

SEKISAH BINTANG - ARTIS KG. FAJAR, SUNGAI TENGI SELATAN

Disebuah kampung di pinggiran Hulu Selangor, di Kg. Fajar di Felda Sungai Tengi Selatan rupa-rupanya telah lahir bintang-bintang mewarnai industri seni hiburan  tanah air kita Malaysia. Walaupun muncul dalam situasa berbeza, nama Kampung Fajar berbangga dengan anak-anak watan yang telah mengharumi kampung ini.Tahniah !!!

Dua artis kampung ini yang kini  menjadi idola peminat masakini dalam industri hiburan tanah air ialah pelakun terkenal 'Aleeza Shadan' dan Penyanyi yang sedang meningkat naik 'Ejoy' (Anakanda Jamil Nordin / Radiah).kan 

 
Aleza Shadan dan 2 Anakanda Puterinya

Mula melibatkan diri sepenuh masa dalam dunia lakunan sejak tahun 1999 hingga sekarang., berkahwin dengan seorang Usahawan dan telah dikurniakan dua anakanda puterinya. Pernah berlaku dalam drama-drama bertajuk Astana Cinta Aleesa, Arus Hidup, Mahligai Cinta, Romeo dan Juliet, Menjinak Ombak, Masihkah Ada Cinta, Jiwa, Lollpopm Wasiat, Cinta Jangan Pergi, Anugerah Terindah, Cinta Si Wedding Planner, Memori Cinta Suraya dan banyak lagi drama yang terlibat. Drama yang terbaru dan popular seperti 'Dia Semanis Honey' dan 'Suri Hari Mr. Pilot'.

Ejoy dibarisan hadapan



Satu lagi bintang yang sedang mengerdip di persana hiburan negara, EJOY (Anakanda Jamil Nordin / Radiah)  Penyanyi utama kumpulan Dadilia Band, dengan lagunya 'Jelmaan Rindu'. Dibawah Syarikat Aries Music telah melancarkan single terbarunya dan kini dalam carta Era 40. Mereka sebenaarnya masih berumur 22 tahun dan mempunyai harapan yang cerah dalam industri muzik.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan