Catatan Yang Ditampilkan

Isnin, 18 Januari 2016

Program Klinik Bola Sepak Anjuran Felda United di Kg. Fajar, Felda Sungai Tengi Selatan

DATO MOHD ISA BIN ABU KASIM
Program Klinik Bolasepak FELDA United Dan Perlawanan Bolasepak Piala Dato' Mohd. Isa telah berlangsung di Felda Gugusan Selangor yang meliputi Felda Sungai Buaya, Felda Gedangsa, Felda Soeharto, Felda Sungai Tengi, Felda Sungai Tengi Selatan selama 2 minggu berturut-turut.

Majlis Penyampaian Hadiah diadakan di Padang Awam Felda Sungai Tengi Selatan pada 14hb. jun, 2015 (Ahad) dan pada masa yang sama diadakan perlawanan persahabatan antara Pasukan Felda United FC Legend vs Felda Selangor yangmana berkeputusan seri 3-3. Penyampaian hadiah disampaikan oleh Y.Bhg. Dato' Mohd Isa bin Abu Kasim, Ahli Lembaga Pengarah Felda.

Piala Dato' Mohd. Isa yang julung-julung kali diadakan itu  telah dijuarai Oleh Pasukan Felda Sg. Buaya yang belangsung di Felda Sungai Tengi Selatan, Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor pada 14hb. Jun, 2015 bermula jam 3.00 petang.

 


Pasukan Felda Sungai Buaya yang menjuarai Piala Dato' Mohd Isa

Antara pemain Liga Super yang turut serta memberi tunjuk ajar di Program Klinik Bolasepak FELDA United di Felda Sg. Tengi Selatan Seramai lebih 40 peserta dari Seluruh 4 gugusan Felda Sg. Tengi yang menyertai Klinik Bolasepak FELDA United.


Adik-adik ini yang tidak sabar untuk menunjuk bakat mereka dalam Klinik Bolasepak di Felda Sg. Tengi Selatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan